måndag 7 januari 2008



Well, nu under lovet så har det la inte hänt så jäkla mkt kan jag ju inte påstå , har umgåts med Linus hela tiden och då menar jag verkligen HELA tiden .
Men det är bara gött , älskar pojkspolingen !
Nått enormt mycket :)
Ok , så under tiden har jag varit med honom och hans vänner vilket vill säga ronny och walter för det mesta men inte bara , vi har hunnit dricka lite men tyvärr ställde det nog bara till med problem som dock löste sig till sist och det var ju bra , umgås , dom har hunnit lana och sen har det hunnit vara nyår innan jag träffade Becci och sedan sandra. Ja just ja hann också träffa Sandra Becci och Anna när vi var och käkade "middag" i stan . Det var mys och sen efter det åkte jag hem till söt igen liksom ^^
Men ja nu i helgen var jag som sagt med Sandra först på fredagen och sedan med rebecca på lördagen och sen åkte jag hem än en gång till söt och sov men då hade vi vart utan varandra i 2 nätter vilket var jobbigt eller igentligen inte men men han fick som han ville men igentligen som han inte alls ville enligt honom själv nu men jag vet inte vad jag ska tro , vad ska han säga till en hysterisk brud liksom . Well det var la det inte så jäkla sammanhängade men orka bry sig . Oh ja just ja , nu kanske man har lite roligare om nätterna ? ;)

Ska typ sova nu tror jag . See ya G'night !


Och än en gång , ja just ja , min älskling är bara för bäst , första dikten jag någonsin fått vad jag kan minnas har jag fått av honom och den är ju bra också ! :D
Tihih älskar'n! <3



Du är den bästa jag sett,
Du är den bästa jag hört,
Hoppas inget mellan dig och mig kommer bli förstört,
för då skulle jag känna en väldig smärta,
men baby du finns alltid i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?