torsdag 10 januari 2008

Jag visste att du inte skulle ta det på allvar och jag förstår dig men .. jag ville verkligen inte säga det , det känns så dumt och nu känns det bara som att jag förstört grejer..
Jag har bokstavligt talat skänkt mitt hjärta till dig och verkligen försöker lita på dig trots allt som hänt förr och snälla kasta inte bort det , jag orkar inte bli sårad igen och om det någonsin ska ske så snälla gört snart .
Det är ju det att jag klarar inte av att känna att jag kommer efter henne , visst ni var inte tillsammans länge och så, men hon är ju perfekt förfan , söt som fan och snäll och allt .
Och inte fan kan jag ens tycka liiite illa om henne , det är hon för snäll för och jag menar .. jag pallart inte .
Jag älskar dig så jävla mycket men sånt härnt klarar jag inte av .
Snälla, jag vet att jag är patetisk, jag ska försöka ändra på mig , men stanna vid min sida under tiden ='/


Just nu skulle en cigg kännas jäkligt bra känner jag inge bra = /

Inga kommentarer:

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?