onsdag 23 januari 2008

Orkar inte mer nu, är trött och jag är sur ,
Är det verkligen synd om varenda jävel ?! :S
Stackars alla .


Sen saknar jag min bajs som gått och lagt sig redan för ca 1timme sen.
Han är dum ^^
Visserligen skulle jag med sova men palla det ! ^^
Well .. funtar på om jag ska skippa skolan imorgon ,men jag vill igentligen inte vara borta någonting
från skolan .
Men men , får se hur det blir .
Hoppas att mitt legg kommer snart , då har jag en del att stå i ! :)
Undrar hur man gör imorgon för antingen är jag med Rebecca och riskerar att drabbas
av ögoninflammation eller vad hon har eller bara dissa skiten ur henne ?
Haha, men saknar henne faktiskt , känns så jävla bra att vi börjat umgås mer igen faktiskt , <3 :)

Inga kommentarer:

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?