onsdag 23 januari 2008

Jag vet inte vad jag ska göra.
Det här håller inte längre, varför är jag så arg ?
Det kanske är för att det känns som att du dissar skiten ur mig jämt .
Kan ju vara det.
Men jag vill inte att det ska vara så, kan ju förfan knappt titta på dig längre.
Mår illa över att jag inte kan kontrollera mig själv, men när det känns som att något skiter
totalt i en och bryr sig så länge andra är med , då får det fan ta och vara.
Men jag står faktiskt inte ut snart längre.
Skolan är pain.
Och familjen är fucked up , eller ja mamma , jag vill att hon ska må bra .
Jävla bajs att man inte kan göra det bättre för andra .
Vill! =(


Önskar att livet vore annorlunda .
Alla verkar ha så roligare , myycket bättre m.m .
Trots att jag vet att alla har olika förutsättningar till hur dom har det och att man har det olika bra beroende på
så orkar jag inte med tanken på att verkligen alla verkar ha så roligt .
Vill också ha roligt .
Hahah låter så jävla dumt x)

men ska nog vila nu , ville bara skriva av mig lite då den enda jag pratar med nu förtiden är Linus och vill
verkligen inte ösa allt över honom.


Nighty Nighty . (Y)

1 kommentar:

Eliyana sa...

Jag tänkte prata med dig i maten idag, men det kändes dumt när alla var där plus att du inte tittade på mig.
vill ju inte tvinga mig på dig.
jag förstod att det var därför.
och jag ska bättra mig.
förlåt förlåt.
jag vet att jag är jävligt kass på att vara en bravän just nu.
Men jag ska försöka att ändra på det.
Vill verkligen inte att det ska vara så som det är i skolan just nu.

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?