onsdag 23 januari 2008

Fasen nu vet jag inte vad som har hänt , skulle in för att klistra in en grej och så ser jag att inlägget jag skrev för inte alls länge sen inte finns ! :O
Om någon vet vart ofärdiga inlägg finns så meddela mig för jag trodde jag lagt ut det men nu måste det iaf vara sparat ? :S


Men men , inklistring ! ;

Jag måste verkligen börja lita på andra angående saker om mig själv .
Speciellt nu , för sålänge jag inte kan lita på det Linus säger om mig ; att han älskar mig,
att jag är det finaste han vet m.m så kan jag ju inte lita på honom ,för det enda jag tänker
när han säger detta är att han måste ljuga , hur kan han mena det till mig ?
Det är ju inte som att jag är bra nog för honom .
Han borde inte vara tillsammans med mig och han kommer lämna mig snart för att han kommer att
inse att jag är dålig .
Och liknande tankar .


Men det får gå över för jag lämnar honom inte !

Och han kommer inte att lämna mig ! :L

1 kommentar:

moonryder sa...

Ibland blir det fel så det inte sparas, gå in på "Hantera: Inlägg, sen Redigera, och sen Publicera igen."

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?