lördag 26 januari 2008

Denna dag har varit underbar bortsett från 2grejer.
1. Jag hatar när folk är arga och det känns som att jag är dum hela tiden trots att jag vet
att jag inte gjort något , och om jag gjort något så vill jag att personen ifråga ska säga till =/
2. Fick ångest attack med Linus närvarande . Första någonsin och vet inte vad det beror på.
Hoppas det aldrig händer igen . Det som är synd är att det kommer och går och nu har han somnat.
Men har inte hjärta att väcka min sötnos , han har inte sovit bra på 2dagar .
Älskar honom så mycket !


Well , de andra bra sakerna är vällan då att efter skolan , som slutade vid 11 idag, så träffade jag Linus
sen så var vi på stan lite jag köpte väska och jacka (eller ja, Linus köpte jacka till mig <3 :) och sen så
köpte vi godis och grejer tills ikväll sen efter det gick vi och pratade lite med farmor som
förmodligen flyttar till slutet av detta året och det är äckligt deprimerande =/
Sen stack vi till Drottning Kebab och åt pizza som vanligt , men där vart söt sur för dom tvingade
honom att ta den äckliga colan. Efter det åkte vi hem till mig , mös sen badade vi och sen glodde
vi på film och käkade massor . Det var inte bra att käka så mycket ^^

Imorgon så ska vi förmodligen iväg och sola och sedan .. Ja, vet inte faktiskt , men det lär ju framgå ?
Uschan vad jag älskar figuren i min säng , det mest underbara som finns ! <3<3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?