torsdag 6 december 2007

Känner mig fett miserabel.
Var med Oscar idag litgrann och Ida och Jimmy ett tag men det var till halv 6 sen tog jag
bussen hem.
Imorgon ville jag träffa Crille lite men nej, kan inte , han ska till västerås och jag ska vara barnvakt.
Visst, vi ska ses någon annan dag men iaf, saknarn så jäkla mkt och han sa det som jag känt så länge;
det känns som vi glider isär.
Well, iaf och på lördag ville jag till Linköping men det verkar inte bli av för antingen är folk sjuka
eller så har dom pojkvänner.
Typ.
Jag blir så ledsen, för förr var man upptagen varje helg och nu, ja nu sitter man bara hemma.
Tack vare att man bor här ute på landet.
Visst det har verkligen sina fördelar, men jag kan inte påstå att det överväger så jättemkt just nu.
Kommer sitta hemma hela helgen, känner det på mig och jag kommer att må skit.
Hatart.

Aja, är ju glad att alla andra mår bra liksom, men jag pallar inte trycket av att känna att jag är
ensam.
Fan skitsamma.
Ska nog fan ändå sjuka mig imorgon, gå till tandläkarn och sen åka hem och stanna hemma tills på måndag.

Gå & Dö!

Inga kommentarer:

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?