lördag 24 maj 2008

Det var längesen jag skrev här & jag har ingen aning om det fortfarande är personer som tittar efter.
Jag ger ärligt talat blanka fan i det.

Det har inte hänt så mycket på känslofronten nu på sista tiden, jag började må lite bättre än innan men nu har det stannat av.
Så nu är det la ok, det enda är det att jag har ångest över att tiden flyger iväg och jag gör inte ett skit med det jag har.
Men jag har inte lust.
Jag har ingen aning om vem jag är eller vad jag vill.
Och det är frustrerande.
Jag sitter jämt och klagar på att jag aldrig gör något tex med L, men som idag så bad han mig att följa med honom och hans vän till Varamon , men anledningen till att jag inte följer med är att jag inte känner någon där och jag har inget att dricka. Och jag har inte lust heller, mer än att jag känner att jag vill hitta på något med honom, men jag kan tänka mig att det blir jäkligt tråkigt + att han kommer att dricka. Jag tycker inte om det.
Men men, så är det, just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Det skulle vara mycket roligare att bara sola, grilla och dricka kanske.
Man behöver inte ens dricka, bara man kan samlas lite, vänner och pv.
Men nej sådant gör vi aldrig och jag har inte modet att fråga om jag kan ta med mig L när vi vänner ska göra saker, vilket vi aldrig gör.
Bara för att jag inte kunde ta med mig K till sånna grejer, eller ja, jag gjorde det men det vart alltid fel.
Men L är ju inte så.
Men men.
Och sen är jag allvarligt trött på att inte bli tillfrågad om jag vill hitta på något från vissa.
Det gör mig ledsen att märka att jag bara försöker.
Men jag orkar inte, jag skiter i det.
Och så får det vara med det.

Inga kommentarer:

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?