måndag 3 december 2007

Har haft en jättemysig helg med sötnos, har dock mått lite dåligt för att det känns som att det
enda jag gör är att göra att han inte kan umgås med sina vänner. Att dom tröttnar på honom.
Det gör dom kanske inte, men det känns som att dom tröttnat på mig, att jag alltid är med.
Ska verkligen försöka att inte träffa honom för ofta, inte ta upp all hans tid =/
Han kanske tröttnar dessutom. =(
Well, sovit tsm med honom sen i torsdags och det har varit underbart.
Men sen idag så på väg till skolan skickade han ett sms om att Jimmy varit i kyrkar igår och fått
pengarna.
Jag höll på att tjuta sönder mig när jag såg att ungen fått 6500 kr av kyrkan och jag var dum nog
att inte vara där.
Usch.
Men det ordnade sig, så jag fick det ^^
Men gud vad sur jag blev, först på dom som menade på att jag inte alls skulle sura för att jag inte fick
det men herregud, vem skulle inte?! :S
Och sen det att inte en jävel kunde vara glad för mig heller.
Visst jag kan förstå men jag tar illa vid mig när jag vet att aldrig annars brukar det hända något bra.

Anyway, är just nu barnvakt och det är ju lagom kul men borde nog också sätta igång att plugga.
Vill inte! =/

Inga kommentarer:

Yo !

Här lär jag skriva allt som faller mig in. Trevlig läsning?